maanantai 8. huhtikuuta 2013

Missä on sydän, siellä on koti

Mietteitä tuli tänään kun kävin pienellä lenkillä. Lenkillä, hah, kävelin muutaman sataa metriä. Mutta kuitenkin... katselin kauas Kallavedelle, aurinko paistoi, tuuli kävi ihanan raikkaana. Olin onnellinen. Olen onnellinen. Muutosta tänne aikaa puoli vuotta ja tuntuu että koti on täällä. En minä täältä mihinkään halua. Minulla on hyvä olla.

Voisihan meillä olla isompi koti, voisihan meidän entinen talo olla kaupattu, voisi olla rahahuolet poissa, voisi sitä ja voisi tätä... Mutta kuitenkin tämä on se elämä mitä haluan elää. Rakkaitteni kanssa. <3 

Elämän pieniin suuriin iloihin kuuluu myös se että kahvikin maistui tänään jo hyvälle, kuume on laskenut, elämä voittaa. Ja kilot tippuu!! :D

Saimme kirurgiltamme kuvassa olevan kortin, jota voi näyttää ravintolassa käydessä. Aika hieno juttu. Turha nimittäin maksaa täydestä ateriasta jos pystyy vain puolitoista desiä siitä syömään. 
Kortissa lukee: 
LÄÄKÄRINTODISTUS. TÄMÄN KORTIN HALTIJALLE ON TEHTY LEIKKAUS, JONKA VUOKSI KORTINHALTIJA PYSTYY NAUTTIMAAN VAIN PIENIÄ ANNOKSIA KERRALLAAN. TÄMÄN VUOKSI SUOSITTELEMME LÄÄKETIETEELLISISTÄ SYISTÄ PUOLIKKAITA ANNOKSIA TAI LASTENANNOKSIA RAVINTOLASSA RUOKAILLESSA. 

Tietysti kaikki riippuu ravintolasta, mikä sitten haluaa tulla vastaan. Vaikka ihan kuin minä muka kävisin usein ulkona syömässä. :D 





Muuten, olen merkitty nainen. Käteeni on ilmestynyt kuva. Onko minut valittu? Olenko uusi... Mustanaamio. Eikun Mustanaamion nainen. 
Eikö ole ihan selvästi Mustanaamion pääkallomerkin kuva? Oikeesti. Aikuisten oikeesti. 

Vatsastani en viitsi kuvia teille ottaa, on senverran järkyttävää, säästän rakkaat ystävät teidät siltä. Ja näitä mustelmia on vähän siellä ja täällä. 
Koska leikkaus on tehty ylävatsaan, on esim. istuminen vaikeaa. Se on joko jalkeilla tai sitten makuuasennossa. Kyljellään voi onneksi olla. Mutta sitä täytyy ahkeraan vaihtaa, muuten tulee kipuja. 

Nyt kaiken lenkkeilyn :) ja kirjoittamisen jälkeen vetäydyn katsomaan hömppäelokuvaa, jonka ystäväni on minulle tuonut. ( oikeasti niitä taitaa olla 20 mutta vielä on muutama katsomatta ) 
Hauskaa päivää. Kirjoitellaan taas. 



1 kommentti:

  1. Sun blogi on ihana...laiska kun olen aina en jaksa kommentoida, on niin vaivalloista kirjoittaa ne "tarkistuskirjaimet" lopuksi :D Mutta täällä ootellaan innolla uusia kuulumisia <3 Kati

    VastaaPoista