keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Tervetuloa blogiini

Olen 46-vuotias kolmen ihanan lapsen äiti ja rakkaimmastakin rakkaimman miehen vaimo. Elämä on potkinut päähän mutta myös antanut paljon. Olen elämän taitekohdassa jossa lapset ovat muuttaneet kotoa pois, olemme mieheni kanssa yhdessä aloittaneet uudenlaisen elämän uudella paikkakunnalla. Näillä sivuilla kertoilen elämästäni, mitä on olla autistipojan äiti, aikuisiällä uuden ammatin opiskelija, mitä on olla lapsena vuosia seksuaalisesti hyväksikäytetty, mitä on luovuttaa lapsi laitoshoitoon kun ei enää itse jaksa, mitä on olla masentunut, mitä on olla onnellinen, ja ennenkaikkea tämänhetkisestä projektistani, kolmen viikon päästä tapahtuvasta vatsalaukunohitusleikkauksesta eli lihavuusleikkauksesta. Itkuvirttä tästä ei toivottavasti tule, elämässä on niin paljon onnenhetkiä. <3

5 kommenttia:

  1. Moi Päivi!

    Ihanaa kun säkin bloggaat (: Mun maanantai-illan todellinen pysäytys tuli kun mä luin ton kohdan seksuaalinen hyväksikäyttö tuolta. Herranjumala. Mulla ei ole sanoja. Niimpä laitan tähän vaan pienen pienen sydämen: ♥.

    Tsemppiä ruokavalion, leikkauksen, opiskelujen ja ihan kaiken kanssa! Oot ihan superihminen mun mielestä, ihailen sua ja sun jaksamista suuresti ♥ Sä olet niiiiiin vahva nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Siitäkin asiasta tulen varmaan puhumaan, koska se kuuluu mun elämääni ja vaikuttaa kaikkeen vieläkin, mitäpä sitä salaamaan. Minä en ole tehnyt väärin, minulle on tehty väärin. Sen olen viimein elämältä oppinut.
      Häpeän leimaa olen kantanut ikäni, syyttä, mutta sitä ei ihmismieli ymmärrä aina miksi.
      Nyt on aika hypätä taas askel oikeaan suuntaan. Työntää kaikki paska ulos ja iloita tästä kaikesta mitä on. Terveisiä toiselle vahvalle naiselle. ;)

      Poista
  2. Löysin vasta blogisi ja luin kerralla kaikki tekstit. Toivottavasti jatkat aktiivisesti päivittämistä! Olet todella hyvä kirjoittaja. Kiitos kun annat kurkistaa elämääsi blogin kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Luulenpa että on nyt tarve aktiivisesti tätä päivittääkin. Kiva jos tykkäät lukea. Saa jakaa ja saa lukea. :)

      Poista
  3. Löysin blogiisi, kun etsin materiaalia, joka liittyy laihdutusleikkaukseen... Olen itsekin alkutaipaleella sitä kohti, joten mielenkiinnolla seuraan tarinaasi.. Kiitos, että jaat sen kanssamme! <3

    VastaaPoista